Vastgoedbeheer
Een van de redenen om uw woning(en) of panden in beheer te geven is ontzorgen. U hoeft dus geen anderen in te schakelen en u weet zeker dat uw panden op een professionele wijze wordt beheerd.
Ook wanneer het gaat om beheer van meerdere panden maken wij op maat voor u een beheerovereenkomst waarbij rekening gehouden wordt met hiertoe specifiek benodigde know-how en dienstverlening.
Waar kunnen wij u mee helpen ? Hierbij kunt u denken aan:
Financieel / Administratief beheer
- Huurfacturen aan huurders verzenden, zowel met als zonder BTW
- Incasseren van huren en bijkomende financiële afhandeling verzorgen
- Periodieke administratieve huurafrekening aan eigenaar verzorgen
- Bewaken van betalingen en huurachterstanden
- Verzorgen van aanmaningen en een volledig incassotraject tot en met de inschakeling van gerechtsdeurwaarder
- Verrichten van betalingen met toestemming van verhuurder
- Verzorgen van huurverhogingen en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen hiervan
- Administreren en verrekenen van voorschotten en kosten van diensten en service aangelegenheden alsmede gemeentelijke belastingen en heffingen doorbelasten aan huurder
Technisch beheer
- Verrichten van inspectie bij mutatie en inspectierapporten opstellen
- Verrichten van inspectie bij klachten
- Verrichten van periodieke en preventieve inspecties indien gewenst
- Afhandeling klachtenonderhoud
- Uitbrengen onderhoudsvoorstellen
- Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud
- Controle ingediende nota's
- Verzorgen opleveringen en garantieverplichtingen indien aanwezig
- Afsluiten en marktconform houden onderhoudscontracten
- Toezicht op goede naleving onderhoudscontracten
- Verhelpen technische storingen
- Coördineren onderhoudsopdrachten
Wat zijn de kosten van vastgoedbeheer?
De kosten zijn afhankelijk van de door u uit te besteden werkzaamheden en dus maatwerk. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende prijsopgave.