Vastgoedbeheer

  

Een van de redenen om uw woning(en) of panden in beheer te geven is ontzorgen. U hoeft dus geen anderen in te schakelen en u weet zeker dat uw panden op een professionele wijze wordt beheerd.

Ook wanneer het gaat om beheer van meerdere panden maken wij op maat voor u een beheerovereenkomst waarbij rekening gehouden wordt met hiertoe specifiek benodigde know-how en dienstverlening.

Waar kunnen wij u mee helpen ? Hierbij kunt u denken aan:

Financieel / Administratief beheer

  • Huurfacturen aan huurders verzenden, zowel met als zonder BTW
  • Incasseren van huren en bijkomende financiële afhandeling verzorgen
  • Periodieke administratieve huurafrekening aan eigenaar verzorgen
  • Bewaken van betalingen en huurachterstanden
  • Verzorgen van aanmaningen en een volledig incassotraject tot en met de inschakeling van gerechtsdeurwaarder
  • Verrichten van betalingen met toestemming van verhuurder
  • Verzorgen van huurverhogingen en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen hiervan
  • Administreren en verrekenen van voorschotten en kosten van diensten en service aangelegenheden alsmede gemeentelijke belastingen en heffingen doorbelasten aan huurder

Technisch beheer

  • Verrichten van inspectie bij mutatie en inspectierapporten opstellen
  • Verrichten van inspectie bij klachten
  • Verrichten van periodieke en preventieve inspecties indien gewenst
  • Afhandeling klachtenonderhoud
  • Uitbrengen onderhoudsvoorstellen
  • Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud
  • Controle ingediende nota's
  • Verzorgen opleveringen en garantieverplichtingen indien aanwezig
  • Afsluiten en marktconform houden onderhoudscontracten
  • Toezicht op goede naleving onderhoudscontracten
  • Verhelpen technische storingen
  • Coördineren onderhoudsopdrachten

Wat zijn de kosten van vastgoedbeheer?

De kosten zijn afhankelijk van de door u uit te besteden werkzaamheden en dus maatwerk. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende prijsopgave.